Sebuah Perjalanan Karir Yang Halal dan Barokah

Sebuah Perjalanan Karir Yang Halal dan Barokah
''Mencari Rezeki Yang Halal adalah Wajib Sesudah Menunaikan Yang Fardhu (Seperti Shalat,Puasa,Dll).(HR.Ath-Thabrani dan Al-Baihaqi)

Rabu, 25 April 2012

Lowongan Kerja Bali Mei 2012

Lowkerja.com - Informasi Lowongan Kerja Bali yang terbaru untuk bulan Mei 2012. Lowongan Kerja, Jobs Vacancy, Lowker , Loker 2012 untuk Anda yang ingin memiliki pekerjaan dengan gaji yang bisa mencukupi kebutuhan ekonomi Anda.

Bursa Lowongan Kerja Bali Mei 2012 yang setidaknya bisa menjadi titik Balik dari kehidupan anda semua. Langsung saja ke topik Lowongan Kerja Bali Mei 2012, Lowongan Kerja yang ada di perusahaan Berikut ini :

PT CRAFTNETWORK

URGENTLY REQUIRED

We are a leading Ecommerce company based in Bali seeking:
MARKETING STAFF (SOCIAL MEDIA)

(Bali)

Responsible for developing, implementing and executing Social Media and Digital Marketing plans and strategies to meet organizational objectives. Evaluates the trends of current social media and digital marketing for implementation based on company’s needs, customer research, market conditions, competitor data and its changes as needed.

Requirements

Min. 2 years of experience, bachelor degree/equivalent in marketing/PR discipline
Experience in social media and digital marketing and all aspects of developing and maintaining marketing strategies including brand building, traffic and sales generating to meet organizational objectives.
Strong understanding of customer and market dynamics and requirements.
Strong understanding of advertising and promotional campaigns & activities
Good knowledge of English (written & verbal)
Immediately available

Interested applicant, please submit your recent CV & photograph directly to

careers@kemana.com

Please note that only shortlisted candidates will be notified.

nah itudia untuk informasi “Lowongan Kerja Bali Mei 2012“. Semoga bisa bermanfaat untuk Anda yang sedang membutuhkan Pekerjaan. Untuk Anda Yang berada di wilayah Bali lihat juga Lowongan Kerja Mei 2012


Peliculas Online

0 komentar:

Posting Komentar