Sebuah Perjalanan Karir Yang Halal dan Barokah

Sebuah Perjalanan Karir Yang Halal dan Barokah
''Mencari Rezeki Yang Halal adalah Wajib Sesudah Menunaikan Yang Fardhu (Seperti Shalat,Puasa,Dll).(HR.Ath-Thabrani dan Al-Baihaqi)

Rabu, 18 April 2012

Lowongan Kerja Bandung April 2012

Lowkerja.com - Informasi Lowongan Kerja Bandung yang terbaru untuk bulan april 2012. Lowongan Kerja, Jobs Vacancy, Lowker , Loker 2012 untuk Anda yang ingin memiliki pekerjaan dengan gaji yang bisa mencukupi kebutuhan ekonomi Anda.

Bursa Lowongan Kerja Bandung April 2012 yang setidaknya bisa menjadi titik Balik dari kehidupan anda semua. Langsung saja ke topik Lowongan Kerja Bandung April 2012, Lowongan Kerja yang ada di perusahaan Berikut ini :

OUR CLIENT IS NUMBER ONE REPUTABLE WORLDWIDE OPERATING SYSTEM and GLOBAL SOFTWARE INDUSTRY , Looking for young, Dynamic Person, Breakthrough, ready with high competiton as position below :

URGENTLY REQUIRED
Based Bandung, Jakarta, Banten
Responsibilities

Aggressively drive a comprehensive approach to addressing Microsoft software piracy via changing customer (Consumer, SMB, Enterprise Account and Public Sector) and partner behavior.Drive consolidated messaging that includes Value of Genuine, risk of Counterfeit and security value propositions.Educate Customers and Partners about the Microsoft Products and its benefitsLand IPR execution framework in Subsidiary to address long-term behavior change.Prioritize Intellectual Property (IP) youth education initiative adoption.Leverage Software Asset Management (SAM) activities and reporting tools to identify compliance opportunities via resellers.

Qualifications

Bachelor’s Degree in Communication and MarketingCandidates must have at least 3 years of practical experience in marketing, communications, and channel and/or business development.Strong knowledge of Microsoft licensing preferred.

If you dare to join and having qualification as attach above, please send your resume to Alfatrias Consulting – email : estri_emp@yahoo.co.id

nah itudia untuk informasi “Lowongan Kerja Bandung April 2012“. Semoga bisa bermanfaat untuk Anda yang sedang membutuhkan Pekerjaan. Untuk Anda Yang berada di wilayah Bandung lihat juga Lowongan Kerja Yogyakarta April 2012


Peliculas Online

0 komentar:

Posting Komentar